Sometimes goodbye means hi

Jag känner att jag har mist engagemanget på denna blogg. Orkar inte skriva om något.
Vad gör jag på dagarna?
Noll.

Jag går i skola (som vanligt)
Är med Erkan (som vanligt)
Tränar (dock inte lika vanligt)
Sover (vanligt)


Måste jag berätta något kan jag ju säga att jag ska till Umeå och rocka fett den 13 februari.
Min nacke är ajaj men läkaren trodde det skulle gå över.
Erkan och jag har varit ihop i 10 månader och det enda speciella vi gjorde var att äta plättar med min familj. Vi måste göra något Erik!!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Erik

vi ska ut och äta, älskar dig :)

2009-01-28 @ 12:20:32
Postat av: sercret

emeliekom tillbaka jag gillade din blogg

2009-05-18 @ 18:46:32
Postat av: ja

ja jag med ! blogga

2009-08-23 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0