Psyk

Jag borde väl egentligen kanske sova men jag orkar inte. Rent ärligt. Jag kommer för det första ha svårt att somna för att jag saknar Erik som ett psyk, för det andra så kommer jag känna stressen av skolan imorgon. Fytusan. Jag känner redan hur jag börjar känna mig deprimerad.

Dock så finns det en bra sak med skolan, att jag får träffa Magda, en av de allra bästaste i världen. Hon får verkligen dagen att bli ljusare. Det måste ju vara det enda positiva med skolan.

Igår städade jag Eriks garderober och rum klockan åtta en lördagkväll. Jag fick tillochmed med mig Erik där ett tag och tillslut så vart vi klara och Erik hittade saker han inte trodde han hade samtidigt som jag fann skolböcker som var mycket finare än dom jag har på skolan. Så jag tog några av hans böcker att använda. Hihi.

Idag körde vi skoter också, eller Erik. Jag satt mest bakom och bad till gud att jag åtminstone skulle överleva turen.
Hade glömt hur rädd jag var för att åka skoter. Insåg det dock i varje kurva och varje gång Erik gasade och varje gång vi körde någonstans. Fyfabian, nu kommer det bli länge till nästa gång. Erik kommer aldrig kunna tvinga ut mig de närmsta veckorna.
Fast när vi åkte hem och nästan hade soppatorsk så Erik var tvungen köra sakta och bra var det ganska mysigt.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och sakna Erik, bye.

Kommentarer
Postat av: Lollo

är det inte kul att träffa mig då?=)

2009-01-12 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0