Orange hår NOOOO?!

Seriöst, orka livet typ? Jag blir så avis på Amanda som går omvårdnad på gymnasiet, om jag hade gått i nian nu hade jag lätt valt det!! Ingen frågan om saken!

Så jag får väl ångra mitt val i ett och ett halvt år till tills jag gått ut och kan börja läsa till sjuksyster i tre år. GREAT!!

Annars går jag och mår dåligt över om jag ska färga håret eller inte. Jag vet inte om jag ens kommer passa i hårfärgen. Jag hade velat färga det ikväll men då orka inte mamma och nu har jag ett helt dygn till att vela om jag ska eller inte!!
Jag vill inte men samtidigt så vill jag och jag kommer dö om det blir orange....



ALLTSÅ FATTAR NI?!?! LJUSBLOND?!?! Bara det gör mig nervös... fast jag tror aldrig det kommer bli som på bilden, jag har ju så mörkt hår redan nu... men alltså shitas... jag kommer dö!!
Döden alltså...

Annars firade vi Lina ikväll, alltså Lina St som har fyllt 18 fast det var längesen men bättre sent än aldrig!! :) Annars har jag också funderat på att seriöst byta efternamn.. ta mammas istället och heta Wallström. Tror ändå de skulle bli rätt snyggt, men jag får inte för Amanda för då kan hon inte kalla mig Björk längre.... men jag tror hon överlever. Ska kolla hur man gör nu!!

Förresten har jag klippt håret och är skitanöjd, puss på den.
Och puss på Erkan och alla andra kompisar jag har!!
Bye!!

Kommentarer
Postat av: ammis

men gömmsan då ;P så ball är det ju faktiskt inte om jag ska trösta dig lite (A) ;)

Men jag kan vänta på dig med sjuksyrrebluggandet så gör vi de tillsammans när du gått uuuut=) haha tjoho ;D

2009-01-16 @ 10:14:26
Postat av: ammis

men gömmsan då ;P så ball är det ju faktiskt inte om jag ska trösta dig lite (A) ;)

Men jag kan vänta på dig med sjuksyrrebluggandet så gör vi de tillsammans när du gått uuuut=) haha tjoho ;D

2009-01-16 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0