Natten var så tyst och skön och månen var så vacker över taken

Känner mig inte som någon superaktiv bloggare, har väl som egentligen inte heller haft tid att skriva något nytt meningslöst om mitt liv.

Jag har bara umgåtts med min älskade dagarna ut och dagarna in och så har jag arbetat litegranna. Tjänat stålar som jag senare måste bränna på p-piller, hårfärgning och klippning. Blubb. Jag har inte råd med allt det!!!
Men mitt hår är risigare än ever och jag känner att det måste färgas... kanske, men vilken färg?! Samvetskval och speciellt med hur jag ska klippa mig!! Ska jag klippa upp det eller låta det vara långt och tråkigt? Måste ringa Sandra, hon brukar vara bra på såntdär!

Påtal om Sandra så måste jag snart till Umeå och träffa mina bästa vänner (Erik, du räknas också till mina bästa vänner!).
Förresten så fyller Erkan år på måndag!! Tjugo bast blir han :)
Grattis i förskott älskling!!

Nu ska jag sova så att jag är pigg och fräsch imorgon, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0