Ingen känner mig så väl som du. Jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mig nu.

Vadå bra nyårsafton eller allt annat i världen?! Inte ett dugg tråkig, eller jo, mittpartiet av kvällen var väl ingen höjdare men sen tog den sig igen och blev riktigt king!!

Började med supergod middag lagad av mästerkocken Annie (med hjälp av Patrik). Inte dålig middag må jag säga, sen blev det spel. Jag och Erik sög utan Rönne i laget. En full Erik och en energisk Emelie.
Jag var faktiskt king by the way... Hur många gissar rätt på beskrivningen "Han är från Sverige, och sjunger"!!! PER GESSLE SÅKLART!! Det var bra av mig!!
Sen så spårade det lite (jag säger inte vem) och den människan lovade mig att åka hem (som denne senare inte gjorde) utan istället åkte till festen i bagarstugan och jag satt på en fest i stan som inte var alltför skoj. Några samtal och världens snällaste Hylan var jag i bagarstugan och festen var igång igen.

Så det ordnade upp sig och jag ska sova nu för jag ha arbete att sköta imorgon.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0