Det finns en skugga bland träden, där vi kan ses, där kan det tas och ges. Där har vi nånting tillsammans

Sitter här hemma vid våran bärbara dator och känner mig lite smått häftig.. man kanske skulle skaffa sig en egen?...
Men då skulle jag antagligen bli jordens nördigaste människa och ha datorn överallt. Då är det ju lika bra att jag har min fasta. Har ju ett nytt tangentbord (har faktiskt tagit bort plasten nu!) och en ny skärm.

Sen måste jag ju gratulera min älskade till sin tjugoårsdag idag :)
Grattis Erkan!! <3

Han är den underbaraste i världen, jag blir så lycklig bara när jag tänker på honom.
Han är världsbäst!!

Nu ska jag sova.. herregud ska ju upp sex imorgon och jobba!
Med Prylle jag är lite nervös.. han är lite udda! Och han kommer garran skrämma mig om vi har någon avliden.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0