Bilen är mitt nya hem

Hej mamma.

Nu är vi hemma igen. Fast det var ett tag sen vi kom hem.

Mormor är bäst. Utan tvivel.
Det enda jobbiga är att hon har börjat höra så dåligt, man måste nästan stå och skrika för att hon ska höra. Men hon bjöd på hennes bästa fika (sockerkakaaa!!!) sen så tänkte hon bjuda oss på Gästis (resturang i Byske) men de gick vi inte med på. Utan jag förespråkade våfflor och det fick vi. När jag ätit ex antal stycken blev jag så mätt att jag höll på spy och var tvungen lägga mig på soffan för att allt inte skulle komma upp igen.
Men det var mysigt.

Ikväll, vet inte vad som händer. Förmodligen ska jag väl ut och övningsköra. Kan ingen bara ge mig det jävla körkortet utan att jag behöver göra något?!?!?!

Jag fryser och är trött. Så jag ska väl sova en snutt nu innan bilen blir mitt nya hem.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0