På en sekund genom din blick jag frös så kändes gammalt tjat bara så meningslöst

Jag älskar julen. Alla är så glada och det är fin musik och bra program på tv.
Stämningen är på topp även fast man kanske inte har samma känsla som när man var liten, man längtar som inte på samma sätt.
Och det värsta är att allt är över på en dag. Det går för fort. Julafton borde vara längre, två dagar... minst!!

Men det var nog den bästa julen någonsin. Jag fick allt det jag önskade mig mest. Superfina burkar av lillasyster, flera bakgrejor och en parfym och två kinderägg av Erkan. Jag hade ju hotat att döda tomten om jag inte fick något kinderägg... (så illa som det låter är det inte).

Idag har jag varit och trängts på rean. Det var döden, jag hatar reor. Så jag köpte bara två superfina tshirtar på Carlings som jag ska ha imorgon kanske..

Och ikväll blir det partyyy med Annie och Ylva blandannat hos Johan. Det blir kingeliking!
Så jag ska väl börja duscha snart så jag blir klar i tid. Jag har lovat att vara hos Annie exakt kvart över sex!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0