När vintern gömmer dina spår så att du inte hittar hem

Har hunnit snabbjobba idag. Eller jag har jobbat sen åtta tills ett men ändå! Det var lika oberäkneligt som vanligt.
En dag på transport är aldrig densamma.
Så det är spännande varje morgon man kommer till jobbet. Ni kan inte ana vad jag såg idag.. en helt nyfödd baby!! Direkt ur ett kejsarsnitt, vilken fantastisk upplevelse. Jag började nästan gråta när barnet grina och jag kände att "fasen, detta vill jag göra resten av mitt liv" (då menar jag inte köra infusionsvagnarna utan hjälpa barn till världen).

Hoppas jag hinner träffa min älsklingsErik också, saknar honom så in i bomben så bäst för honom att vi träffs.
Nu är farmor här baagerh.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0