Jag kanske talar till mig själv när jag säger att man borde stanna upp ibland och se För man lär sig ingenting på att blunda för sitt liv Och att springa runt och låtsas att man ler

Imorgon blir det arbete så ikväll ska jag ta det lungan och lägga mig supertidigt (efter jag ätit kex med ost, min nya drog). Jag har umgåtts med Erkanperkan hela dagen och det var bäst i världen. Vi var på stan, handlade med mamma och gosade. Han är min lilla pjääärna pojkvän.

Kan ju berätta att det gick typ king på skrillorna igår. Jag, Amanda och Fredrik bildade värsta teamet mot tre smågrabbar, tyvärr vann de små glinen och jag har lite dåligt samvete för jag råkade fälla varje unge. Men dom mår ju bra småbarnen!

Imorgon blire inte heller någon heldag med Ingela!! Så vet inte om vi tar det på onsdag (JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG PÅ NYÅRSAFTON?!). Men jag hoppas, saknar ju henne!!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sänkte dom med flit emsan ;D haha=)

2008-12-30 @ 10:14:41
URL: http://amandajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0