Inga rester kvar, alla minnena i pärmar alla planerna på banken, alla drömmarna i huvet

Imorgon är sista dagen innan jullovet och imorgon gäller det. Imorgon får jag tillbaka matte c provet och så får jag veta om det blir att köra på matte c efter jul eller om jag bara kan släppa det nu och bränna upp matteboken!
Jag vill inte veta, jag är nervös och mår illa och fryser för att jag vill inte veta.
Jag vill verkligen inte veta..
Eller vill jag det?
Jo det vill jag för jag vill bara slippa det och jag känner mig mer nervös nu än inför själva provet.

Idag hade vi då biologiprov och det gick nog bra, jag hoppas det för jag orkar inte ha dåligt på det heller.. Men det kändes bra iallafall.

Jag ska bara rulla arraksbollarna jag gjorde idag sen dra vidare till Erkan. Har dessvärre inget roligare att berätta idag.
Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0