Inga rester kvar, alla minnena i pärmar. Alla planerna på banken, alla drömmarna i huvudet

Jag trodde att jag var körd, kokad!! Riktigt, som en kräfta typ!

Jag installerade nya msn ihop om att de skulle vara lite ballt, sen ångra jag mig och ville ha det gamla istället, dumt nog!
Helt plötsligt hade jag 0 msn, och massor av grejer som verkligen inte ville det jag ville.
När jag skulle installera står det att jag har fel version av det och det och det och det!
Så jag höll på bli tokig då jag insåg att jag kanske aldrig skulle få tillbaka msn, men så tillslut gick det!
Puh....

Så nu får jag leva vidare med mitt nya msn forever and ever.
Men som man alltid säger...
"Bättre ett nytt msn än inget msn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0