Fet ko

Hela helgen har jag gosat med Erkan. Dock varit hos mormor också som hade världens värsta hosta. Jag mådde så dåligt då jag hörde henne och när hon inte fick någon luft typ. Måste säga att jag ändå är fruktansvärt glad att hon är så pass pigg. Hon är ju ändå 86 år!!

Förövrigt så tänkte jag ju sätta igång med träningen imorgon, men det kommer inte bli av. Jag är för lat.. och jag känner mig för stressad.
Visst, alla julklappar är klara, allting är fixat! Det är ju bara det att jag lovat mamma att handla bröd på morgonen och att gå ut med Jolin. Jag känner att jag bara inte hinner.
Ändå känner jag mig som en fet ko så jag förstår inte varför jag bara inte åker och tränar?!
Men fortfarande.. det skulle bli stressigt.
Enligt mitt schema (jag gör scheman för att veta vilken tid jag ska stiga upp) så skulle jag upp innan åtta för att hinna allting. Så träningen får stå åt sidan. Jag hinner göra så mycket annat under den tiden.
Jag hinner gå flera vändor runt moröbacke typ om man räknar ihop all tid träningen skulle ta. Så jag ska ut och köra hårt med träning imorgon istället. Ska gå en prommis med Annie också, MYSPYS!!


Hej Emelie 200 kg!

Nu orkar jag inte berätta mer än att jag faktiskt har julstädat ikväll. Mattorna på luftning, överkastet i tvätten, dammtorkning på alla hyllor, dammsugning och dammtorkning på golvet med. Jag måste erkänna att jag känner mig riktigt duktig!
Bra jobbat Emelie :)

Kommentarer
Postat av: annie

sluta med din 200kg noja :P ät knäck o må gött ses Puss

2008-12-23 @ 22:39:32
URL: http://awestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0