Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp. Drömmarna och vindarna hjälps åt!

Just nu är inte mitt liv mer intressant än att jag njuter av min första dag på sportlovet, funderar på vad jag ska baka härnäst och när min hungriga mage får njuta av mormors kroppkakor.

Idag har Erik varit här och vi gjorde chokladbollar som blev väldigt fina och speciellt goda, sen så har vi tjollrat runt och spelat spel tills Magda ringde och vi pratade i över tjugo minuter. FinErik blev märkvärt less och sen släppte han bomben om att han skulle åka hem och köra skoter.

Men det rör mig inte ryggen, jag är glad ändå. Det är snart jul, jag får snart träffa Erik igen och snart får jag krama min mormor och fika allt fika som mamma vägrar bjuda på!

Nu ska jag kika in mina kroppisar, vi ses.



Imorgon förresten ska jag julfika hemma hos Ingela!!! D
et kommer bli kingeling! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0