Ingen ork

Varför är det kallast i världen just nu?
Och varför har jag inte plockat ur väskan från idrotten, eller duschat efter idrotten?

Svaret på andra frågan är nog en biverkning från den första. Jag håller på att frysa ihjäl. Så just därför åt jag lite extra mycket kakor idag efter middagen.
Sen är jag ju sjuk. Så när jag kom hem la jag mig på sängen, utan att sätta på teven och sovde. Sovde till middagen. Det var fruktansvärt skönt.
Vaknade nångång där vid halv fyra då mamma fråga om jag skulle ut med hunden. Såg från min säng ut på baksidan hur snön bara yrde. Så jag nekade och låg kvar där på sängen under min filt och sovde.

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Eller kanske lite.
Ska iallafall åka och titta på innebandy snart.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag som tänkte att du ville träna med mig imorgon? :(

2008-04-07 @ 19:19:21
Postat av: Anonym

bild på erik tack

2008-04-07 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0