Vanished from my hand

Slutade för ett tag sen. Sitter hemma och är proppmätt. Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu fram till klockan tre. Egentligen känner jag för att spela Sims, men sen när jag tänker efter så känns det mest bara tråkigt och ovärt. Så då vill jag hellre se på tv. Men nu på dagarna den här tiden är det aldrig något bra på tv. Så då kan jag ju alltid ta cykeln och cykla till ÖB för att söka jobb. Men det känns ju också himla jobbigt. Kanske kan ta moppen, men fy så kallt! Och frågan är ju om den startar då jag ska hem. Sen känns det så synd om Jolin att lämna henne igen och igen och igen. Hon måste ju tro att hon är övergiven.

Hursomhelst. Ikväll, klockan halv sex blir det innebandyträning. Jag har bestämt mig och ja! Jag ska ge det ett försök. Kommer säkert missa 9 bollar av 10. Men, det kan aldrig bli tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0