Nedrans bh-band

Jag har nyss suttit i tio minuter och försökt fixa mina genomskinliga bh-band. Jag hoppas dom passar nu, har ännu inte provat. Men jag ska. Jag har mycket annat att göra idag med.

Uppgift 1 - Ta ut etthundra kronor åt pappa
Uppgift 2 - Kolla på bra alternativ till mina håriga ben.

Ja, det var väl allt jag kunde komma på. Jag ska även handla med mamma. Bara för att vara lite neg idag ska jag dissa mitt fula hår. Eller håret är fint men frisyren är ful som fan. Jag hatar den och önskar att jag hade kvar mitt långa vackra hår!
Sen vill jag då även hylla något. Och då vill jag nog hylla min lillasyster. Hon är toppen. Även fast vi aldrig umgås annars så är stunderna vi umgås helt unika. Jag trodde inte man kunde ha så roligt tillsammans.
Och sen vill jag ge dagens mellan till pizzan vi ska äta till middag. Varför kan mina föräldrar inte bara spara pengar och laga egen mat?

Återkommer med nyheterna om bh-bandet!

image45
                                                                                          Lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0