Två år sedan

jag kom dit, förvånad. en man satt vid en brasa. ensam. hade ett block i knäet. en penna i handen. vi hälsade på varandra. jag önskar att jag hade pratat med honom, men han kanske inte ville. han kanske sökte sig dit i samma syfte som mig. ensamhet. tid att tänka. han kunde ha ritat, skrivit memoarer, dikter, självmordsbrev. en blå moped hade han också. jag hade en hund. han verkade inte störas av min närvaro. han tittade upp, sa hej, tittade ner igen. jag undrar vad han gjorde. söker han sig också till ensamheten som jag? är han som mig?

AHAHAHAHAHAHA dedär skrev jag för två år sen. 1 maj 2006 HAHAH första gången jag träffade Jenka men de visste jag inte då men nu vet jag och det är lika kul att tänka på det varje gång. Och så roligt att läsa, vilken deppig typ jag var HAHAHA aldrig mer.

Jag har ju Erik nu :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0