Snälla, låt dom hitta honom

image177

Man går bara runt och funderar. Dagen på skolan var otroligt jobbig, men ändå lättare än jag trodde. Jobbigast var att vara i Ahuset, i samma klassrum som Marcus brukade vara i. Allt jag önskar är att dom hittar dig..

Träffade Amanda då jag slutat skolan vid halv fyra möttes vi på kyrkan och satt där länge. Pratade lite med några som jobbade där, den nye prästen Jan, tände ljus. Vi gick förbi hans hus idag också.. det var tungt.
Känner mig hemsk som inte kan gråta.. men jag är ledsen och jag hoppas människor kan förstå det.
Pratade med en som skulle in dit, hade köpt lite mat till familjen. Men det finns inget att veta, det har inte hänt något.

Låt dom hitta honom imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0