Du gav så många så mycket.

Frös hela natten inatt. Sovde med långbyxor och sockar utöver tshirten som jag alltid sover i.

Imorse när jag vaknade var det som om allt hade släppt. Jag var så otroligt slut, jag orkade ingenting. Kände bara inte för något heller. Var som i ett zombieliknande tillstånd.
Men jag är lättad. Lättad för att dom hittat skotern. Det var nog därför allting släppte. En av de första sakerna jag gör då jag kommer till skolan är att börja gråta mitt i klassrummet. Men jag bryr mig inte, det gör inget alls.
Jag är bara lättad.

Nu vill jag bara att han ska komma hem.

image179

Gick aldrig till kyrkan idag, var bara så slut. Jag gick ut med Jolin istället och bara svängde in och pratade lite med Amanda och Lina som var där. På morgonen var jag på församlingsgården och pratade med Karin och Tomas och några präster Victoria som jag egentligen aldrig känt, bara på omvägar.

Försökte med läxorna ikväll, gick inte så bra.
Men nu ska jag snart gå och lägga mig.

Vila i frid Marcus Degerman, du har gett så många så mycket.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0