Du är en av de bästa

Man går bara och väntar. Känner mig utmattad nu när jag kom hem. Vet inte varför, det är bara så mycket. Marcus som är borta fortfarande, men dom har ju hittat skotern och det frambringar ju hopp att dom iallafall vet var kroppen borde finnas...

Hoppas dom hittar honom så att han kan få en värdig begravning och slipper vara själv...

Var på körskolan och hade lektion imorse, klarade Fas A två gånger också så de är bara tre grejer kvar nu gånger två? om någon förstod det där. Men måste få klart de snarast så jag kan boka teoriprovet, fyller år om mindre än en månad nu.

Efter det var jag på skolan, men vi slapp arbeta med historian på skolan så jag åkte tillbaka till körskolan då och gjorde klart andra testet, alltså ett på morgonen och ett sen, sen var det hem fort som attan med bussen slänga i mig nån mat sen cykla till kyrkan där jag träffade både Amanda och Lina, skönt att få prata med något.

Samtalet börjar lite avslaget, men senare kommer det igång och man börjar prata om saknaden och allt man inte vet, vad som kan ha hänt, hur det hände och hur det gick sen.. Sen börjar man prata om alla roliga minnen, hur många som älskar honom. Sen börjar man älta igen.
Saken är den att det är skönt, skönt att få prata med någon likasinnad.

Åkte dit på kvällen igen, med mamma denna gång. När jag såg henne gråta hemma, framför mig vid köksbordet brast det för mig med. Jag hatar när min mamma gråter. Hon är min själ. Jag började bara tänka på hur hon skulle må om det var jag som var borta. Min lilla mamma. Så vi åkte tillsammans till kyrkan då och var där till åtta, innan vi åkte på Maxi och stresshandlade för att hinna och hämta Jennie på Balder. Tiden efter det har gått otroligt fort. Vart flög de två timmarna?

Han var den första jag pussade. Och det kommer han alltid vara.
Och för mig kommer han alltid vara den killen som alltid var snäll med alla, den killen som alla gillade.
Du är en av de bästa.
image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0