"Om det var din son, skulle du sluta leta då?"

Var hemma hos Marcus idag. Det var skönt faktiskt. Jag vet inte hur man ska beskriva det egentligen. Känslan innan var mest att jag inte tänkte fara. Det skulle kännas så fel eftersom jag inte hade varit med honom privat eller något. Jag vet inte, kändes bara så fel.
Men jag och Maggan drog iallafall. Och det var inte så tokigt..

Fick allt berättat igen, av någon som verkligen visste hur det låg till.
Fick veta vad Marcus hittat på för upptåg i sitt liv och fick höra Sebbes sång till Marcus. Det var tungt att se hur Ingrid och Leif började gråta. Det var tungt.

Och orden som stannat kvar är det Leif sa till poliserna då dom sa att dom skulle sluta leta
"Om det var din son, skulle du sluta leta då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0