Jag har det!!



Sen så sitter jag och klurar lite på vad jag ska ge Ingela i inflyttningspresent. Jag har en ide, en riktigt bra ide faktiskt! Men jag kan inte säga det här för om Ingela skulle läsa så blir allt förstört!

Som då jag tog körkortet och skrev det här "för Lovisa och Magda läser ju aldrig". Men Lovisa läste och min överraskning dagen efter blev förstörd. Buhu.

Men nu har jag bestämt vad jag ska göra åt Ingela, måste bara leta upp rätt saker till de. Sen är jag nöjd!

Tillbaka till Eriks studentpresent också, måste prata med Amanda för hon vet nog vad jag borde köpa. Hon verkar kunna sådant! Jag hoppas iallafall på henne!

Nej, jag är så nöjd nu över Ingelas inflyttningspresent att jag bara sitter och ler.
Nu ska jag skriva på en lapp vad jag ska göra åt henne. Måste få berätta för någon.

Ps. ERIK ÄR BÄST :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0