You make me smile

Ikväll ska jag nog ligga hemma och deppa för att Erik är sjuk och inte kan vara med mig. Sen ska jag nog tröstäta bara chokladbollsdeg också endast för att jag är ensam hemma och kan göra det utan massa blickar från resterande.

Sen ska jag vara ännu mer ledsen. Hade verkligen velat vara med Erik. Var så deppad igår och det som gjorde mig glad var tanken att få vara med Erik ikväll.
Och nu när mensen och alla hormoner står runt hörnet så hade jag behövt honom..

Nej, iväg till köket och göra mig en chokladbollsdeg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag körde efter dina föräldrar från ok till stan typ. jag tutade men jag vet inte om dom fattade att det var jag. dom kanske inte ens hörde tutandet:]

hahha eller jag Hoppas att det var dom iaf=P såg ut som jolin där bak ;)

2008-09-08 @ 20:55:33
URL: http://amandajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0