Vi skrek båda två tills vi började gråta

Denna helg har kanske varit något köpgalen men jag är väldigt nöjd med mina inköp.

Tangentbordet får stanna, gjorde ett tappert försök att få ut tangentbordet utan att förpackningen skulle se öppnad ut, men det lyckades jag med tills jag insåg att tangentbordet inte gick dra ut för sladden satt fast i något. Så då försökte jag med andra sidan för att jag tänkte att den skulle vara lös där, men hepp! Inte det heller och sen fick jag inte ihop kartongen heller så nu äger jag tangentbordet och jag ångrar det inte en sekund!!
Det enda jobbiga är att deleteknappen inte är där den borde!!



Nu ska jag hitta nå annat att göra!! (alltså läsa min engelskabok buuuhuu)
Kolla så fin min pojkvän är naaaaw!!


JAG ÄLSKAR DIIIG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0