Vi kan se många änglar om vi bara vill, de finns runt oss alla

Jag cyklade iväg hemifrån ikväll. Orkade inte vara hemma, kände inte heller för det.
Den dåliga stämningen liksom hängde över huset.

Så jag skippade maten också, orkade inte äta. Ville inte heller.
Istället så tog jag mig och gjorde en tacotallrik alldeles nyss med nachos, köttfärs och två olika såser.
Och gott var det!

Men jag kunde inte direkt njuta. Min hals tar ondare än allt på jorden och det enda jag vill är att den ska sluta ta ont så att jag slipper tänka på att inte svälja och när jag tänker på att jag sväljer och att det kommer ta jätte ont tar det liksom ännu ondare. Jag vill bara bli frisk, men det kanske är för mycket begärt?

Annars dagen idag på Ikea. Måste vart min mest onyttiga dag någonsin. Riktigt, riktigt, riktigt. Och imorgon ska jag bjuda Erik på mat och efterätt samtidigt som jag ska till mormor på dagen och äta våfflor och allt annat fika hon bjuder på.. PLUS att jag ska baka fika till på söndag då jag ska ha med mig till stallet.
Jag tror inte all den konsumtion av onyttiga grejer varken är särskilt bra för min hälsa, min vikt eller min motion inför det viktiga broarna runt loppet vi har på torsdag.
Synd Nille, men min tid kommer suga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0