Om inte själen hade en regnbåge så hade inte ögonen några tårar

Ikväll imorgon och resten av veckan blir bara plugg och nu fick jag nå cpvirus på min dator tack ****** ******* ta bara och dö de var inge kul jag tänkte inte och klickade på en länk så gör bara inte det!
Buhu är det virus tar jag livet av mig min älskade dator får inte bli virusdrabbad!! NEJNEJENEJNEJENJ de händer bara inte!!
Jaja, är det gjort så är det.

Matteprov på torsdag och jag är inte peppad det minsta det kommer gå sämre än sämst för jag förstår som ingenting men det blir nog king....

Och mina försök att bli förkyld når inte heller någon större framgång i mitt liv. Jag känner mig friskare nu än vad jag gjorde imorse och det gör mig lite smått irriterad. Jag som vill bli sjuk och få feber och bara ligga hemma och tycka synd om mig själv, men framförallt får se Hitta Nemo som jag längtat efter så mycket...

Undra om jag ska hinna duscha innan jag ska handla med mummi eller om jag ska ut och springa efter vi handlat bara för att få min hosta att bli ännu värre...

Vi ser, nu ska jag plugga.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0