Måndag

Erik gjorde ändå min kväll. Allt blev så mycket bättre då jag pratade med han på msn ett tag. Han kan verkligen få mig att bli på bra humör :)

Satt även och gjorde läxorna klara så nu är allt klart i veckan, så skönt. Matten är färdig och Hälsodagboken som jag ska lämna in på fredag men egentligen inte behöver bli inlämnad förrän innan jul nångång. Så jag är i tid, och det trivs jag med. Nu slipper jag ha den på samvetet så den ska in på torsdag och matten gjorde jag bara för att jag inte gjort den så den är också klar. Det tackar vi livet för.

Erik säger: mm det är sjukt jag vill skaffa en lägenhet så vi kan bo ihop det skulle vara det bästa just nu att man kommer hem så är du där och lyser upp min dag :)

Älskar dig Erik Brännström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0