Man får inte aga

Två mattelektioner med Stig och jag överlevde utan att döda någon eller något. Men jag blev väldigt irriterad då han sa att han skulle slå mig på fingrarna för att jag gjorde något fel som är så självklart att alla borde förstå att man inte ska göra det men eftersom han bara räknar för sig själv på de såkallade "genomgångarna" så visste jag inte. Då tände jag till och sa att man inte får aga och då sa han nått dumt som jag inte minns.

Håller på med Hälsodagboken nu och det är jättejobbigt, har skrivit hur mycket som helst tyckte jag och sen så näe, då hade jag missat att skriva vad jag tränade då jag tränade... så det är bara att sitta och hitta på men jag ska prata med Nille och se om jag behöver görat.

Ikväll ska jag iallafall vara med Eriklove och äta NATURGODIIIIS!! Jag ska tvinga han att skjutsa mig till stan så jag får köpa billigt och bra! Sen måste jag hämta Jennie inatt... blöääää.
Men Erik följer ju med! :)

Imorgon ska jag vara med Ingela och storshoppa på Solbacken!! Puss på den saknar henne så in i bomben!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0