Kärleken skyddar dig inte från att bli äldre

Idag har det varit lugnt. Inga känslor som velat ta över och dränka mig.
Dock så satt jag och nästan skrek åt Stig, men det är inget ovanligt. 

Ikväll ska jag vad jag planerat bara köra runt och handla allt jag behöver till Ikea imorgon. Typ mackor, och sen kakor sen godis och mest sånt slisk!
Mitt liv är som inget mer intressant.

Sen har Erikälskling slutat snusa också!! Eller han försöker iallafall och hittills har det gått riktigt bra! Jag är så stolt över honom. Han har (vad han sagt till mig) inte tagit en snus sen i måndags. Han är så duktig :)

Nu blir det lite ekonomiläxa sen ska jag planera. Ska nog köra bakarhelg i helgen då jag inte är hos mormor vill säga så jag måste inhandla ingredienser ikväll. Funderar på chokladcheescake till efterrätt för mig och Erik då jag ska bjuda han på mat på lördag.. eller kanske mjölkchokladkaka!!
Hur låter inte brownies med tre sorters choklad?!
Yummiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0