Jag kastar mitt hjärta på vägen

Jag ogillar då min mamma är sådär obeslutsam hela tiden. Ändrar sig innan man ens hunnit blinka jag blir toooooooookig!!



Annars var dagen inte så rolig idag. Var ju som jag redan nämnt Hälsodag idag. Det var allt annat än hälsa, fast dom kanske kallade det friluftslivsdag. Ja, det var inte så spännande bara när vi var på Kjelles station på morgonen. Sen så fuskade vi när vi skulle tända en eld och bränna av en tråd (hallå, kvinnor och eld?), Linn kingade med spritköket, fast vi var som smarta tillsammans kände jag och allemansrättenfrågorna hade vi ju ingen bättre koll på.

Nu kanske jag ska peppa mamma lite att skynda sig så vi kan handla och jag kan komma hem och spela sims.
Annars tänkte jag ta en muffin nu!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad säger du om jaktexamen emelie? Nåt för oss kanske?;) Hahahahaha!

2008-09-23 @ 18:29:45
URL: http://ljonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0