I sold my soul to happiness

Nu är det en dag kvar tills skolan är slut för veckan och man bara kan slappa. Fast egentligen slappar man ju inte, själv är jag mest stressad över att jag inte vet vad jag ska göra och förresten vem har sagt att man måste göra något?!

Ikväll ska jag bara äta, äta äta ätaäatäatäatäatäaätaätäaätätaätaätäatatäaätäat. Såg att dom hade Toblerone för 15 kronor på Öb, hur kan man tacka nej typ?
Sen har jag några sämsta läxor som jag måste göra också.

Men idag har väl som varit en lagom bra dag, har inte mått superdåligt och det är jag nöjdast i världen över.
Förresten så har jag ju dubbellektion med min älsklings Stig imorgon. Fåse om vi inte dödat varandra innan dagen är slut.

Nu ska jag gå och heja på mamma så vi fortare kommer oss iväg att köpa gottis och sen hem och äta upp det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att du diggar paolo!!=D hahahhahah!

2008-09-04 @ 18:15:46
URL: http://amandajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0