I slutet kvittar det hur många andetag du tar, utan hur många stunder som har tagit andan ur dig

Om man kunde dö av halsont så är det inte långt borta.
Jag vill dö för det tar så ont i halsen. Jag vill inte svälja för av nån anledning tar det bara ondare och ondare varje gång!
Ni kan aldrig förstå hur ont det tar.

Inatt klockan tre ganska exakt vaknade jag och hade så ont i halsen att jag knappt kunde andas. Då ville jag inte heller andas just för att smärtan var obeskrivlig i min strupe.
Så jag gick på jakt efter alla halstabletter vi hade hemma och låg och sög på dom i en halvtimma innan jag lyckades somna om. Då kändes det som om hela min tunga hade domnat men inte halsen! Så när jag vaknade sen hade jag dreglat lite, men konstigt? Tar det så ont att man inte kan svälja vad ska man då göra med all saliv?!

Sen vaknade jag åtta också för att jag fortfarande hade ont i halsen, och det hade inte blivit bättre.
Så nu har jag hunnit baka efterätten till ikväll! (mjölkchokladkladdkaka) och sen hann jag baka fika till imorgon också.

Men snart ska jag till mormor så nu ska jag kurera mig.
Puss.

Sen har jag också världens ondaste sår inne på läppen som är alldeles gulvitt typ?
Normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0