Fläskläpp

Tur att jag har världens finaste hund som ger mig fina klösmärken på armarna och snygga fläskläppar. Imorse när jag böjde mig ner för att plocka upp idrottskläder så tyckte hon det ju var så roligt att hoppa upp i ansiktet på mig.
Samtidigt kan jag ju berätta för alla att hon har världens hårdaste skalle och speciellt nos.
Plötsligt var jag nockad rakt på överläppen och det kändes som att mina tänder flyttat sig hur långt som helst inåt i munnen. Det var alltså inte särskilt skönt.
Sen så lyckades jag på något sätt få min häl i hennes öppna mun att hon bet mig även fast hon inte visste om det.
Ont tog det iallafall.

Ikväll har jag varit duktigaste barnet i världen och gjort klart alla mina läxor. Har tillochmed hunnit packa ner alla böcker jag ska ha med mig imorgon på skolan. Gjorde även ett tappet försök att göra engelskan men jag är så dålig på grammatik att jag gav upp ganska fort då det blev lite många "the" överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0