6 månader

6 månader idag med Erikperik!
Och jag är lika kär som den första dagen.. fast ännu mer!!!


Så idag har vi kortisdag, iallafall jag som slipper IV-valet på morgonen! Slutade kvart över ett och lyckades flirta till mig att mamma skulle sluta en kvart tidigare. Därför är jag hemma så tidigt men ännu tidigare om hon för en gångs skull varit i tid.
(Jag tror jag ärvt min komma sent gen hos henne).

Hittade massvis på stan, godis, concealer, JEANSLEGGINGS SOM JAG LETAT EFTER!!! och en julklapp till mamma. Lite tidigt är det men hon har tjatat så in i bomben att jag blev tokig och på köpet hittade jag två superduperunderbara fina burkar som är i glas och vita och det är en kakburk och en pasta! Jag sa till mamma att jag önskade mig dom i julklapp så jag hoppas hon köper dom imorgon.

Nu ska jag dammsuga för jag skrev en arg lapp åt mig själv imorse att jag skulle göra det då jag kom hem. Så det är väl bäst att göra det.

Ikväll är det fest WIHOOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0