Through it all nobody gets me like you do

Att läsa de två sidorna måste ha tagit längst tid i hela mitt liv, någonsin!
Det tog typ fyrtio minuter för jag låg och slumrade till ibland och så gick mamma förbi och så låtsades jag som att jag aldrig hade sovit utan att jag hade pluggat men sen direkt somnade jag om igen tills jag fick ett sms och vaknade till på riktigt.

Nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska iväg så jag kan fläska i mig fikaaa!!
Sen borde jag kanske ringa Erik men vi ser väl, han dyker väl upp då han känner för det.

Har inte heller tagit bort plasten på mitt nya tangentbord än. Mitt samvete har inte låtit mig göra det. Utan den sitter kvar där och bildar bara fler och fler luftbubblor ju längre den sitter där. Men jag tänker inte röra den!
Det kommer sannerligen sluta med att Erik drar bort den, jag vill inte dra bort den! Det är som när man köper en ny mobil typ, den har ju plast för skärmen. Den plasten vill man ju inte dra bort!!!
Exakt så känner jag.

Nu ska jag sjunka in i biologin igen och försöka förstå kvävets kretslopp, antibiotiska och biotiska faktorer samt en massa annat grejs.
Jag har iallafall ätit upp allt godis mamma och pappa hade hemma. Det var ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0