These walls that they put up to hold us back will fall down

Idag har jag varit sådär effektiv igen, effektiv men ändå lite seg.
Jag har blandannat hunnit komma hem från skolan, plugga matte, steka kroppkakor, vara ute med Jolin två skogspromenader, dammsugat, dammtorkat (både golv och hyllor), bädda rent och jag har även hunnit med att sova en timma. Allt detta innan middagen.

Efter middagen blev mindre gjort. For på Friskvårds för mitt nya liv har börjat idag. Vet inte hur många gånger jag sagt att mitt nya liv ska börja. Men nu har det verkligen det. Jag känner det enda ner i tårna!

Så jag och Lina körde Poweryoga idag. Jag måste erkänna att jag blev lite besviken. Jag minns inte att det var så långsamt!
När det var sista biten låg jag bara och tänkte på allt i världen och så tänkte jag på ingenting och började så smått komponera små låtar i min skalle till den lugnande musiken som spelades.
När det var slut kände jag mig mer stressad än jag var innan jag gick in i salen.

Nu ska jag varva ner och lägga mig och sova i sängen. Myspys, nybäddad och allt!
Provet idag då? Jajamen, nog blev det bra. Men mitt horoskop lät inte så givande.

Och vad händer på fredag?
Jo, TACOKVÄLL MED ELINSTUMPAN!!!
En av världens bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0