Someday I will wake up, and realize I made up everything

Hinner inte blogga mycket då jag umgås med Erik. Vill ju inte sitta bort tiden med världens bästa framför datorn liksom. Det går ju inte.
Istället ligger jag och gosar med honom. Idag låg vi först och tittade i IKEA-katalogen på möbler vi ska ha i våran kommande lägenhet. Som jag hoppas kommer snart... Tänk en hel lägenhet alldeles själv med Erik.

Efter att vi kollat igenom den och bestämt sängavel, tvbord och soffa så började vi tjivas. Han satt och blåste på mig och jag började kittla honom. Sådär sött som kära kan göra ibland.
Och det behövdes.
Vi hade det lite jobbigt inatt och vid halv tre så hade det ordnat upp sig. Och tro det eller ej så vaknade vi samtidigt för en gångs skull.

Jag älskar dig Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0