I've searched the whole world through for answers

Jag ska snart sätta mig i sängen och plugga lite på biologiprovet som jag har på tisdag.
Jag är inte ens ledsen för att jag inte drack ikväll, hur sjukt det än låter (att jag borde vara ledsen typ? Men det är nått cpstört i mig som sätter igång ibland, tror det har med min föredetta depression att göra?!). Så jag är helnöjd med min fredag. Lugn, skön och heelt gratis. Jag har inte slösat ett öre, och det älskar vi.

Det betyder alltså att jag har mer pengar till godis imorgon.
Och helt plötsligt så gick det från att bjuda på mat till två personer (Erik och Jennie) till plötsligt fem personer ?! (Johan, Johan och Robin). HELT GALET.
Men Erik sa att dom skoja och det hoppas jag, för jag har inte mat till sex personer! Isåfall får jag äta nått annat.
Sen bjöd jag in dom på efterätt men jag ångrar mig ändå för jag hade ju velat ha myskväll med älsklingen.

Jaja, han super fan ikväll tydligen och jag hoppas han överlever till imorgon iallafall. Smset jag fick tidigare lät ju inte så lovande:
Haha elek Jag äls åligg snäll:-)

Kvävets kretslopp nu! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0