Idag tappade jag omdömet

Idag hände det som jag fasat över.
Jag tappade det!

Stig, min "berömda" mattelärare som är helt kokobäng. Han hade då sin mattegenomgång och som vanligt så rejsade han på snabbare än snabbast. Han var irriterad och jag var lite irriterad, men kanske inte så mycket som Stigge var.
Och jag säger "Hörruduuuu.. lugna dig lite"
Då säger Stig "Jag är lugn"
När jag öppnar min trut kommer "När blev lugn superstressad gubbe?!"
JAG KALLADE STICKAN GUBBE:...... Jag kände direkt hur mitt betyg sjönk sen bad jag om ursäkt när jag kom på vad jag sa som jag kom på ungefär i samma minut som jag sa det och han sa att det inte var något att be om ursäkt om...
Resten av de tjugo minutrarna sa jag inget och frågade inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0