I try to stay awake and remember my name

Träningsverken is killing me och jag vet inte vad jag ska göra med min kropp för jag har så ont överallt!!
Detta kommer inte fungera i längden, så jag väntar med spänning på när den ska ge sig.

Mitt liv har genast blivit lättare nu när jag och Erik ordnat upp allt igen. Vi pratade lite och så blev allt bra igen. Och det är jag så glad över, hur hade jag klarat mig annars?

Så nu sitter jag och funderar på hur jag ska spendera resten av denna dag... Antingen så börjar jag baka lite nu (typ bara en kaka!!) eller så pluggar jag matte (kan jag ju iofs göra undertiden kakan är i ugnen) eller så spelar jag Sims (som inte har något med de två föregående sakerna att göra). Bakar jag och gör matten samtidigt har jag ändå två grejer ur världen...

Nu ska jag iallafall leta upp ett recept som jag klurat på länge!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0