För man lär sig ingenting på att blunda för sitt liv, och att springa runt och låtsas att man ler

Det börjar ordna upp sig, livet alltså.
Jag känner fortfarande allt illa men det är inte lika mycket längre, det börjar gå över.

Ikväll ska Erik sova här, efter jag fikat med Emma och Lina (det var superlängesen). Vi ska prata och så. Kanske blir det bra igen, jag hoppas det iallfall.
Jag älskar honom så massvis.

Nej, nu ska jag sluta deppa. Jag kan ju berätta något roligt, men jag har inget kul att berätta. Superjobbig idrott idag och det fick mig att tänka på hur otränad jag är. Inte konstigt att jag ser ut som en köttbulle typ (biff då).

Snart ska jag iväg med Mummie och handla naturgodis till våran myskväll imorgon. Och är det någon som vill ha fika så är ni välkomna i helgen för i helgen ska det bakas har jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0