Du är som ljuset som alltid finns

Nu har mamma och pappa åkt iväg för att blandannat skjutsa Jennie men också för att handla näsdroppar och Fishermans Friend till mig. Kan inte vänta förrän jag får ta en i munnen!

Min hjärna är fullproppad med snor, så känns det iallafall och jag har lock i öronen, samt att jag idag hade släng av feber så jag var bara på matten och så hem (efter att jag ätit Mexicanasoppa då!!). Imorgon blir det också bara matte, har ju prov så jag måste väl sitta där och snora och hosta medans alla andra bara vill ha tyst för att kunna räkna.
Sen ska jag äta lunch också, Tacobuffé för tusan!!!!!!

Har iallafall varit duktig idag och bara gjort skolsaker fram tills nu då jag ska unna mig med Sims!!
Jobbade med matten till två då jag läste Engelskaboken till halv tre, sovde tjugo och sen tjöt Jolin så mycket på mig att jag kände mig tvungen att gå ut med henne. Efter jag varit det så fortsatte jag läsa, har som börjat komma in i dehär Engelska snacket så nu är jag på g. Har bara 57 sidor kvar nu.

Om en kvart blir det lite matte sen ser vi vad jag gör. Troligtvis spelar Sims igen!

Puss.

Saknar dig Eriklovely!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0