Där älvorna dansar dit längtar jag jämt

Näe alltså får jag IG på detta matteprov då går jag direkt till rektorn och säger att jag inte klarar av detta. Jag klarar inte av att det går så fort, sen ska jag säga att det är fel på läraren med, för det är det. Hallå, Stig?!

Idag har jag feber men var ändå på skolan och kämpade mig igenom det jäkla matteprovet, sen åt jag också Tacobuffé. Hur skulle jag kunna missa årets grej liksom?!

På idrotten fick jag bara en av de jädra skrivuppgifterna som jag egentligen inte orkar med, men som jag gjorde ändå trots bultande huvud och trötta ögon.

Jag kan inte stå uppochner heller, fast varför skulle jag? Men om jag böjer mig ner så dunkar det så högt i mitt huvud att det är skrämmande. Men den är väl full av snor och elände.
Det är mina öron också, jag hör ingenting just nu. Det är som att gå runt i en kub hela dagarna.

Sen saknar jag Erik mest i hela världen. Min älskling som jag inte varit med sen i måndags! Och det är länge, men jag kanske inte ska klaga... Men det är länge!!
Men det är nog bäst så också, så jag inte smittar ner honom. Jag har börjat misstänka att det finns någon speciellt intern sjukdom mellan oss som vi har varannan gång.

Nu funderar jag på att fara och köpa sjukgodis, jag förtjänar faktiskt det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0