Chock

Jag kan berätta att Erik chockade mig ganska fint idag då han frågade om jag inte köpt klänningen än?
Jag förstod först inte vad han mena men sen insåg jag att det var "min" studentklänning från Asos han mena. Den vita superfina med svart rosett. Han sa även att han tyckte den var superfin!?!
Vad har hänt med min Erik?! Fast jag tar denna förändring med ro.



Problemet är snarare hur detta ska gå. Den finns bara med vit rosett i "vanliga" storlekar. Ingela som är världens bästa förklarade just för mig att Petite är kläder för de lite mindre människorna. Och jag är ju lång, och jag vill ha klänningen?! Så hon förklarade att det inte skulle ge mig något att ta bort några revben som Cher utan att kläderna istället bara är kortare. Vadå 5 cm mer hud?
Kan det bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0