ALLA kan slå världsrekord

Jag sitter och fryser för att jag har svettats och sen inte duschat. Så nu fryser jag typ sönder. Känner hur håret liksom ställer sig i säckarna, redo för att släppa taget.

Jag blir arg på pappa också. Han bara ligger och latar!! LATPELLE.
Han säger att han är sjuk men han är nog egentligen bara lat och trött.
Knäppskalle.

Sen hade jag fajt idag med Stig. Stig påstår att alla som vill kan slå världsrekord i löpning. Det finns alltså inget stopp. ALLA kan slå världsrekord.
Så detta är riktat till dig som inte trodde du var bra på något:
DU KAN SLÅ VÄRLDSREKORD! (undertecknat Stig)


Just DU kan slå Usain Bolts världsrekord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur vi kom in på det var för att jag var arg för att det inte gick och jag sa att han kanske inte borde sagt ja till att ha oss som klass. Sen sa jag att jag trodde att jag nått mitt stopp. Då kommer Stig och påstår att det inte finns något stopp. Man ska bara öva mer.
Näe, nu blev jag arg igen.
Nu ska jag klaga lite inför mamma sen ska jag duscha och ringa Erik.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0