So what's it gonna take silver shadow believer?

Jag har börjat fundera på hur jag ska överleva vintern om jag håller på att frysa ihjäl nu, och det är fortfarande plusgrader ute.
Hur mycket ska jag inte frysa då det är 15 minus?

Idag har det inte heller hänt så särskilt mycket. Livet rullar på som vanligt och jag känner mig lite trött efter mitt första Power-pass. Trodde jag skulle dö där ett tag, eller iallafall få en hjärtattack i musklerna för att mina tunga vikter (2,5 kg) höll på att döda mina armar till exempel!
Men nu mår jag ju lite bättre och jag har ju faktiskt tränat så Erik inte längre kan mobba mig för mina små armar!

Och påtal om ingenting, pappa kom nyss in och visade mig den nya tidens el. Ett vertikalt vindkraftverk, han verkade väldigt engagerad för han kom rusande in och hans ögon var som ett barns.

Tackochhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0