Och just i ögonblicket när jag vaknar, hänger skuggan av hoppet kvar i mina rum

Ikväll är jag hemmafru igen.
Jag måste ju säga att jag faktiskt tycker det är rätt mysigt, laga mat, efterrätt, gå ut med hunden och sen mysa ner sig i soffan framför teven med tjocksockar och världens bästa pojkvän + en skål fullproppad med godis.
Inte mycket kan bli bättre!
Jag längtar faktiskt tills jag blir pensionär eller vuxen med barn och bara kan mysa varje helg.

Så idag vaknade jag upp hemma hos Erik, körde hem efter ett tag och så åt vi lunch tillsammans i familjen innan mamma och pappa skulle ha skjuts till bussen som ska ta dom till Piteå. När jag kom hem efter att ha skjutsat dom så startade jag med mitt planerade kakbak. Det är en hemlighet vad det är för kaka, så jag kan inte berätta om Erik skulle hinna läsa! Men jag kan säga att den är god (om den blir lyckad vill säga!!!).
Jag ska bara he glasyr på den och sen ska jag slappa ett tag innan det är dags att börja med maten. Klyftpotatis (med Fetaost, morötter och lök) + marinerat kött och supergod örtsås. Kan inte bli bättre.

Sen fixar jag, fråga Annie bara!
Igår så var det något stört med min video för sladden var spårlöst borta och den låg typ under lådan längst in.. ja det är svårt att förklara men jag med min superförmåga att fixa saker fixade det. Det trodde inte ens Annie att jag skulle klara, men det gjorde jag! Så nu fungerar videon om nån vill komma och titta på video.

Förresten så var det en väldigt trevlig afton med Annie, måste göras om!
PUSS.

En vaken Erik och en sovande Emelie någongång under natten.
Erik "Kan du inte ta mindre plats?"
Emelie "Sköt det själv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0