Nobody cries, they just smoke and stare at their shoes

Mamma och pappa var inte snabba på att vilja hem igår. Jag och Erik låg båda på soffan och halvsov hela kvällen.. okej mest jag men det var ändå mysigt. Sen så ringde dom vid halv ett och då vare bara att fara iväg och hämta.
Dom var hos moster Solveigs kille Micke så jag pratade lite med moster Solveig och hon sa att jag nog får jobba i jul. PENGAAR!
Men sen tänkte jag lite.. hur kul är det att jobba julafton? Utan tv i personalrummet, inget Disneyjul på tv (minns inte vad det heter?!?!) och kallt och jävligt.
Men sen tänkte jag lite mer och kom fram till, dubbel lön, en hel dag?! HUR DÅLIGT ÄR INTE DET?! Och det är bara en jul, en jul i hela mitt liv?! Det klarar jag.. hoppas bara att mormor lever till nästa så jag inte missar våran sista jul tillsammans.. det skulle vara värst i världen...

Nu fick jag lite till att tänka på, vi ses.

Sen älskar jag Ekan mest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0