Men stjärnor föll och älvor höll oss fångna i ett avsked under månen

Jag känner mig alltid lika stolt över mig själv när jag färdigställt något. Jag har tillexempel skrivit klart min uppsats om en av de sju dödssynderna. Den spårade dock en aning, men den blev bra ändå. Ingen dålig slutkläm!!
Sen har jag också svarat på alla inlägg på Apberget. En ännu större bedrift eftersom jag nästan hatar inlägg på Apberget eftersom det alltid står samma sak ungefär.

Idag hade vi också dans då. Jätte roligt tänker säkert alldeles för många, själv tänkte jag DET SUGER!
Det gjorde det. Jag hatar att dansa. För det första är jag dålig, jag förstör alltid för killarna genom att gå själv, börja prata eller hitta på något annat dumt. Sen så gillar jag det bara inte. Som tidigare nämnt dansar jag aldrig nykter.

Så i samklang med Nattis, Linn och Lisa så bestämde vi oss för att smita i pausen. Hej frånvaro säger jag eftersom Nille (dödens idrottslärare) säkerligen tog närvaro i början, i pausen, när pausen var slut och just då dansen slutade. Men det hela var rätt så lustigt. Vi gömde skorna, la jackorna på ett bra ställe. Direkt pausen kom smög vi fram till jackorna, kutade in i omklädningsrummet, in i skorna gasa ut därifrån sen sprang vi runt idrotten som idioter.
Måste sett för taskigt ut, men kul var det. Och vi lämnade våran vapendragare Linn efter oss eftersom hon var tvungen knyta sina skor så mycket.
FÖRLÅT LINN!

7 DAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHA otroligt bra gjort tjejer! Jag klarade mig också därifrån, tro det eller ej;)

2008-11-13 @ 21:56:40
URL: http://ljonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få gratis saker? En iphone? Playstation? Xbox? Du väljer själv! Bli bara medlem på denna gratissida och börja klicka hem fina saker!



http://www.gratisgen.se/ref/97716

2008-11-13 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0